Нещодавно багатьом громадянам, а особливо пільговим категоріям населення, почали надходити смс повідомлення від державного банку Ощадбанк не зовсім зрозумілого характеру: "Добрий день, ваша пільга (сума в гривнях) не покрила інші послуги. Дані відсутні. Деталі в кабінеті".
Різним людям надходили різні суми, що не покривають плату за газ, світло чи іншу комунальну послугу. Неймовірно швидко здійнявся шквал обурення серед пільгової категорії населення, а особливо - чорнобильських організацій. Що стосується Лубен, то в нас невдоволення зашкалює.
Люди обурені тим, звідки у банку взялися особисті дані пільговиків без їхньої згоди, та навіть ті, хто справно платить за всі комунпослуги, не можуть зрозуміти, звідки взявся борг. Представники лубенської міської громадської організації "Ветерани Чорнобиля" організували зустріч з представниками управління соціального захисту населення та лубенської міської ради. Представництво Ощадбанку не змогло в цей день прийти на зустріч. Перший заступник начальника управління соціально захисту населення Тетяна Шаповал повідомила, що їхня установа вже провела перерахування коштів за пільги Ощадбанку, який мав ними розрахуватися з підприємствами-надавачами послуг. Чому в розісланих смс з'явилася заборгованість, спеціаліст соцзахисту не в компетенції коментувати.