Вже кілька місяців, як Лубенське об’єднане управління Пенсійного фонду України проводить інвентаризацію пенсійних справ. Саме з цим і пов’язані черги пенсіонерів в управлінні.
Багато людей скаржаться, що доводиться витрачати чимало часу, доки зайдеш до спеціаліста для вирішення власної справи. Як пояснила начальник відділу обслуговування Прудиус Надія Павлівна, всі пенсійні справи потрібно перевести із паперового формату в електронний.
Для цього запрошують до управління пенсіонерів, щоб поновити повний пакет документів, адже за ці роки у людей, які виходили на пенсію у 90-х роках минулого століття, багато чого змінилося – відбувся обмін паспортів на ID картки, відомості про підприємства, де колись працювали нинішні пенсіонери, та багато інших нюансів. Всі необхідні документи пенсіонерів потрібно відсканувати і завести на головний сервер, а для цього потрібно, щоб вони при собі мати тільки оригінали документів.
Багато хто приходить до управління з копіями, тоді виникають непорозуміння і доводиться прийти ще раз з оригіналами. Відбувається також переведення вдів чорнобильців на пенсію померлого чоловіка, це також довготривала процедура.
Дещо затримується черга, коли раптово йдуть збої у роботі програми. Людей, які прийшли отримати допомогу на поховання, попереджають про те, що вони повинні правильно взяти талон у терміналі, щоб швидше потрапити до кабінету.