Усі ми пам"ятаємо останні вибори, коли кожен з кандидатів ладен був забезпечити своїх виборців чим завгодно, аби тільки отримати додаткові голоси. Тоді знаходилися кошти, які були витрачені на агітацію, була можливість займатися благодійністю та залучати спонсорів для своєї передвиборчої кампанії.
Проте, в час пандемії, всесвітнього поширення коронавірусу планетою, в час, коли Україна опинилася перед загрозою, влада різних рівнів почала активно закликати підприємців та меценатів долучатися та допомагати фінансово, щоб придбати засоби дезінфекції, захисні маски, апарати ШВЛ і т.д.
Питання перше: що влада свого часу зробила для підприємців, щоб останні тепер мали фінансову можливість допомогти?
Питання друге: де загаз ті благодійники та меценати, які спонсорували кандидатів в агітаційній програмі не одним десятком тисяч гривень?
Відповіді не знає ніхто. Навіть самі депутати, які приймали спонсорську допомогу. От, наприклад, нардепиня Полтавщини Анастасія Ляшенко залучила до свого виборчого фонду більше 250 000 гривень. Більша частина з них - внески меценатів.