Американський історик та амбасадор UNITED24 Тімоті Снайдер разом із Михайлом Федоровим завітав до шкіл Запоріжжя, у яких тестують освітню екосистему Мрії. Школярі показали Снайдеру, як працює Мрія в них на телефонах: де вони бачать розклад, оцінки, домашні завдання, чати та багато іншого. Завдяки цьому візиту міжнародна спільнота дізналася, як освітяни долучаються до цифровізації навіть попри виклики повномасштабної війни, тимчасово окуповані росією домівки та дистанційний формат навчання.
Про це пише "Рубрика" із посиланням на команду застосунку "Мрія".
Вчителі, батьки та діти розповіли Тімоті Снайдеру та очільнику Мінцифри Михайлу Федорову про свої результати та враження від використання вебпорталу та застосунку Мрія.
"Мрія вже трансформує систему освіти — допомагає вчителям позбутися бюрократії, прискорює розвиток дітей і дає батькам більше можливостей для взаєморозуміння з ними. Застосунок і вебпортал вже відтестували 40 шкіл. Серед них і запорізькі школи, що навчаються офлайн, і ті, хто вимушені залишатися на онлайн-навчанні. Так, ми можемо бачити ефективність Мрії в різних реаліях. Уже цього року будемо підключати всі охочі школи до Мрії, а також плануємо інтегрувати штучний інтелект, гейміфікацію, систему заохочень для досягнення освітніх цілей та багато інших оновлень", — Михайло Федоров, Віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій, Міністр цифрової трансформації України.
Досвідом першого семестру з Мрією поділилася Приморська гімназія, яка вимушено навчається у дистанційному режимі через тимчасову російську окупацію міста, та запорізький ліцей, у якому діти використовують освітню екосистему на очному навчанні.
З вересня 2024 року Мрію тестують у 40 школах у шести областях України. Зараз команда проєкту збирає та імплементує зворотний зв'язок від директорів, вчителів, учнів і учениць та їхніх батьків та готується масштабувати продукт на всі охочі школи.
Про проєкт
Подати заявку на підключення до Мрії можна на сайті за покликанням.
Мрія — ініціатива президента Володимира Зеленського, яку реалізують Мінцифра та МОН за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа коштом Швейцарії.