10:39, 4 жовтня 2019 р.
Зміни в системі оформлення та виплати субсидій
У Кабміні розповіли про новий механізм.
У Міністерстві соціальної політики України пояснили, як працюватиме механізм виплати субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, який запустили з 1 жовтня поточного року.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби відомства.
Житлова субсидія вводиться на опалювальний період — з 1 жовтня по 30 квітня — відповідно зміни набирають чинності з 1 жовтня.
Зміни передбачають, що отримувач субсидії зможе самостійно вибирати, куди будуть перераховуватися кошти: в один з уповноважених банків або на виплатні об'єкти «Укрпошти» (каси у відділеннях або доставка листоношею додому).
До зазначених змін Ощадбанк був єдиною фінансовою установою, куди перераховувалися субсидії. З початку поточного місяця одержувач може вибрати інший банк (для зміни банку потрібно подати відповідну заяву в орган соціального захисту).
У прес-службі також зазначили, що місцева влада тепер має більше можливостей для регулювання виплат субсидій.
Більшості одержувачам субсидій, яким вона була перепризначена за підсумками попереднього опалювального сезону, субсидія буде перерахована автоматично.
Оформити субсидії знову доведеться тільки наступним категоріям громадян:
- внутрішньо переміщеним особам;
- орендарям житла;
- домогосподарствам, яким була призначена субсидія на фактично проживаючих, і в травні поточного року вони не звернулися в управління соцзахисту.
Для оформлення субсидії українці можуть звернутися до 15 грудня (тобто не пізніше, ніж за 2 місяці з початку опалювального сезону, за винятком окремих життєвих ситуацій).
Ті домогосподарства, яким за підсумками попереднього опалювального сезону відмовили у продовженні програми субсидій за борги (їх налічується близько 200 тис. із загальної кількості майже 4 млн домогосподарств) пропонується три варіанти:
1) звернутися до підприємства-постачальника послуг з проханням провести реструктуризацію боргу (особливо актуально у випадку значної заборгованості);
2) погасити заборгованість перед постачальником послуг і звернутися за субсидією (актуально у випадках невеликої заборгованості);
3) у виняткових випадках, коли у людини немає можливості ліквідувати заборгованість, але є гостра потреба в субсидії — вона може звернутися до спеціальної комісії при місцевих органах влади, яка, у разі обґрунтованої позиції, може призначити субсидію.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:16
23 листопада
09:29
23 листопада
06:30
23 листопада
ТОП новини
live comments feed...