09:40, 5 травня 2020 р.
Відключення без попередження
Саме так у період карантину організація Лубнигаз нагадує лубенцям про сплату, розсилаючи квитанції з неіснуючими боргами за транспортування газу та технічне обслуговування.
Лубенці, щоб вияснити, звідки взялися неправдиві суми, масово товпляться щоранку під конторою Лубнигазу. Вони наражаються на небезпеку захворіти, а Лубнигаз тільки сприяє цьому. Організація, яка у період карантину могла б працювати дистанційно з кожним абонентом, змушує людей створювати черги. А все тому, що у спілкуванні по телефону оператори Лубнигазу відмовляються пояснювати абонентам, чому їм нараховано великі суми за спожитий газ. Лубенці добре вміють вести облік спожитого газу, але постійні проблеми у нарахуваннях змушують їх особисто звертатися до Лубнигазу.
Така ситуація триває вже не один рік і добряче виводить з себе все населення Лубен та району. Хто покладе цьому край?
Ці фото зроблено 4 травня, у період карантинних обмежень, із забороною збиратися разом більше трьох людей і обов"язковим дотриманням дистанції.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:16
23 листопада
09:29
23 листопада
06:30
23 листопада
ТОП новини
live comments feed...