
01:44, Сьогодні
Розпізнавати емоції глядачів навчаться телевізори LG
Аналітична компанія Zenapse оголосила про співпрацю з LG для впровадження інноваційної технології ZenVision, яка аналізує емоції користувача, щоб показувати йому максимально релевантну рекламу.
На відміну від традиційних методів, що орієнтуються лише на демографічні дані (вік, локація), ZenVision використовує штучний інтелект для формування психологічного профілю глядача на основі історії переглядів. Це дозволяє системі адаптувати рекламний контент не лише до типу відео, а й до емоційного тону того, що користувач дивиться.
Після аналізу штучний інтелект присвоює користувачеві певну категорію – наприклад, «сім’я», «здоров’я», «фінанси», «цифрові технології», «освіта» чи «соціальні зв’язки». Рекламодавці зможуть орієнтуватися на ці категорії для точнішого таргетингу. При цьому, як стверджують розробники, вся інформація залишається анонімною.
Для тих, хто не бажає користуватися новою функцією, її можна вимкнути. Для цього потрібно зайти в налаштування телевізора, відкрити розділ “Загальні” → “Системні” → “Додаткові налаштування”, і деактивувати опцію Live Plus, яка відповідає за роботу ZenVision.
Інформує itechua.com
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:09
20 квітня
07:48
20 квітня
ТОП новини
live comments feed...